Modalitati de livrare

Comenzile se expediaza prin curier rapid - Fan Courier sau se pot ridica personal din magazinele PictorShop din Bucuresti (Soseaua Orhideelor 27-29 sau Calea Grivitei 91).

Livrare prin curier

Transport gratuit - comenzi in valoare de minim 200 lei
Exceptie fac comenzile care includ articole cu greutate peste medie (ex. argila modelaj), pentru care este mentionat in descrierea produsului faptul ca se aplica o taxa suplimentara la costul transportului si se suporta integral de catre cumparator, indiferent de valoarea totala a comenzii.

Taxa de transport - 21 lei

Ridicare din magazin

Gratuit - indiferent de valoarea comenzii

Comenzile pot fi ridicate fara cost de livrare direct din magazinele PictorShop din Bucuresti (Soseaua Orhideelor 27-29 sau Calea Grivitei 91). Comanda poate fi ridicata doar dupa ce confirmam pregatirea comenzii prin email si/sau telefon.

Timp de livrare

Comenzile se livreaza in 24/48 ore lucratoare. Exista exceptii cand acest termen se poate extinde, aspect pe care ti-l comunicam in momentul confirmarii comenzii.
Situatiile in care termenul de livrare este mai mare de 24/48 ore:
- produse confectionate la comanda (ex. panza pe sasiu)
- produse disponibile cu pre-comanda
- perioadele din an in care volumul comenzilor creste considerabil (ex. Black Friday)
- conditii meteo nefavorabile

Retur produse

Poti solicita returul unui produs in urmatoarele cazuri:

Produsul livrat nu corespunde specificatiilor din site. Puteti solicita returnarea acestuia pentru inlocuire sau rambursarea integrala a contravalorii (in cazul in care produsul nu mai este disponibil).

Produs nefunctional in primele 48 ore lucratoare de la receptie. In cazul in care produsul achizitionat a fost livrat nefunctional sau prezinta vicii de fabricatie, acesta va fi inlocuit cu un produs functional, in urma notificarii scrise prin email.

Produs primit in colet deteriorat. Pentru produsele ale caror colete prezinta deteriorari vizibile la primirea prin curier, va recomandam sa refuzati receptia lor. Pentru dovezi, coletul poate fi fotografiat si se poate intocmi un proces verbal impreuna cu reprezentantul firmei de curierat in care sa fie mentionata starea coletului din momentul livrarii. Riscul de pierdere sau de deteriorare a produselor va este transferat integral in momentul in care intrati in posesia fizica a produsului. Orice reclamatie ulterioara nu va fi luata in considerare. In cazul in care se utilizeaza un transportator insarcinat de catre consumator, riscul este transferat in momentul livrarii produselor catre transportator.

Produse livrate gresit. In cazul in care s-a livrat alt produs decat cel comandat.

Costurile de retur pentru situatiile prezentate mai sus (nu si in cazul renuntarii la cumparare) cad in sarcina PictorShop.

Solicitarile de retur se notifica in scris prin email catre [email protected] in termen de 48 de ore de la primirea produsului.

In toate cazurile de mai sus, cu exceptia celui referitor la defectele in perioada de garantie, produsele trebuie returnate in starea in care au fost primite, in ambalajul original si insotite de toate accesoriile si documentele originale. Deteriorarea produselor sau punerea intr-o stare ce face imposibila revanzarea lor duce la refuzarea returului.

Renuntarea la cumparare

Cumparatorul are dreptul de a se retrage din contract, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri decat cele prevazute la art.13 alin.(3) si art.14 din O.U.G Nr.34/2014, in termen de 14 zile incepand de la ziua in care intra in posesia fizica a produsului. Cheltuielile de returnare sunt suportate de consumator.

Renuntarea la cumparare se aplica doar persoanelor fizice si numai in cazul produselor livrate prin curier.

In cazul produselor achizitionate de la sediul firmei sau a celor achizitionate pe persoana juridica (indiferent de metoda de livrare), termenul este de 5 zile calendaristice. In anumite cazuri, se pot accepta retururi peste cele 5 zile, insa cu penalitati cuprinse intre 10% si 25% din valoarea produsului returnat.

Produsele se vor returna in maxim 5 zile calendaristice de la primirea confirmarii de returnare.

Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit). Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, urme de folosire excesiva si/sau interventii neautorizate etc.

Nu pot fi denuntate contractele care au ca obiect furnizarea urmatoarelor categorii de produse:

a. Produse care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri (nesemnalate ca si defecte estetice in primele 48 de ore de la receptionarea produsului). Produsul nou se livreaza dupa primirea si verificarea celui returnat intr-un termen de maxim 14 zile;

b. Produse aduse pe comenzi speciale;

c. Echipamente mici sau mari folosite, instalate sau cu urme de uzura;

d. Furnizarea de continut digital care nu este livrat pe un suport material

Cumparatorul informeaza Vanzatorul cu privire la decizia de retragere din contract in scris, printr-un email trimis catre [email protected].

In termen de 48 ore lucratoare de la transmiterea notificarii, cumparatorul va primi o confirmare de primire si detalii cu privire la solicitarea inaintata.

Costurile de retur si transport prin curier pentru produsul in cazul caruia cumparatorul renunta la achizitionarea produsului in termen de 14 zile de la receptia produsului sunt suportate de catre Cumparator.

Daca produsul este returnat intr-o stare in care nu mai poate fi vandut ca si nou, se va solicita o taxa pentru readucerea in stadiul initial (daca este posibil) sau pentru a acoperi diferenta de pret rezultata din vanzarea produsului ca second-hand sau, la optiunea clientului, produsul se va expedia din nou, pe cheltuiala Cumparatorului.

Rambursarea sumelor se va face in cel mult 14 zile de la data la care este informat de decizia de retragere din contract a consumatorului, transmisa de catre vanzator, prin transfer bancar (indiferent de modalitatea prin care a fost platit produsul).