Diferente intre medii de pictura Liquin Winsor Newton
Exista mai multe tipuri de medii Liquin Winsor Newton. Afla care sunt diferentele intre ele si cum sa alegi corect mediul de pictura potrivit nevoilor tale.
Liquin Winsor Newton este un mediu alchidic cu uscare rapida pentru pictura in ulei, care vine in cinci grosimi pentru diferite efecte. Amesteci o cantitate mica cu culoarea in ulei pentru a-ti subtia sau a ingrosa vopseaua si, de asemenea, pentru a accelera timpul de uscare. Mediul Liquin reduce la jumatate timpul de uscare al culorii de ulei conventionale (uscare la atingere in 1-6 zile, in functie de culoare si grosimea filmului).
Se usuca transparent, dar unii artisti au observat ca ingalbeneste de-a lungul timpului, asa ca poate doresti sa eviti sa il folosesti cu alb sau sa adaugi o cantitate mai mica Liquin la culorile tale. Amestecarea mediului cu vopseaua in ulei o ajuta sa fie mai rezistenta la fisuri, mai flexibila si mai dura.
Iata care sunt cele cinci medii de pictura Liquin Winsor Newton
1. Mediu Liquin Fine Detail Winsor & Newton
Cel mai fluid mediu din gama. Este un mediu lucios cu uscare rapida, fiind ideal pentru detalii fine, glasiuri si amestecare sau pentru a produce o imagine neteda a suprafetei. Alternativa moderna la mediile de sicativare traditionale, pe baza de copal. Similar cu mediul flamand de pictura. Injumatateste timpul de uscare al culorilor cu care este amestecat (variaza in functie de proportiile folosite).
Pentru culorile de ulei traditionale si alchidice (cu uscare rapida). Nu se recomanda folosirea sa ca vernis sau strat final. Timp de uscare rapid: 1-6 zile, la atingere, in functie de culoare si grosimea stratului.
Cunoscut anterior ca „Liquin” si „Wingel”, este urmatorul cel mai gros mediu din gama. Acest favorit de incredere este un mediu semi-lucius de uz general, care accelereaza uscarea, imbunatateste fluxul si reduce urmele de pensulatie. Bun pentru glasiuri minunate. Se amesteca usor cu pensula sau cutitul de pictura. Pentru culorile de ulei traditionale si alchidice (cu uscare rapida).
Timp de uscare rapid: 1-6 zile, la atingere, in functie de culoare si grosimea stratului. Nu se recomanda folosirea sa ca vernis sau strat final.
Este gros in sticla, dar pe masura ce il amesteci cu vopsea, va deveni mai fluid si apoi se ingroasa din nou cand se aseaza (aceasta caracteristica se numeste tixotropa.) Se usuca rapid si se aplica usor. Este ideal pentru artistii care cauta un efect fara picurare atunci cand este amestecat cu culoarea. Excelent pentru glasiuri. Timp de uscare rapid: 1-6 zile, la atingere, in functie de culoare si grosimea stratului.
Proprietati fizice similare cu ale mediilor istorice Meglip, dar nu prezinta tendinta de crapare sau ingalbenire, specifica mediilor pe baza de mastic. Contine rasina tixotropica, care permite pierderea temporara a vascozitatii prin agitarea sau lucrarea cu pensula, pe paleta de pictura. Dupa o perioada de repaos, isi recapata consistenta de gel, fara a-si pierde din proprietati. Nu se recomanda folosirea ca vernis sau strat final.
Winsor & Newton are doua produse diferite pentru a adauga volum culorilor ulei pentru tehnica de impasto: Liquin Impasto si Liquin Oleopasto.
Cu cativa ani in urma, Liquin Oleopasto nu a mai fost fabricat, si Winsor & Newton au scos pe piata Liquin Impasto pentru a-l inlocui. Dar multi artisti au observat ca inlocuitorul a fost prea diferit si astfel Oleopasto a fost adus inapoi.
Ce au in comun Liquin Oleopasto si Liquin Impasto
Ambele sunt medii de tip gel translucid, cu uscare rapida. Au fost realizate realizate cu o baza alchida, utilizate ca medii in pictura alchida, precum si in tehnicile de impasto de pictura in ulei. Folosite ca extensie pentru vopsele cu ulei si alchid, dau un efect translucid. Aceasta inseamna ca sunt perfecte pentru glasiuri frumoase. Ele ofera, de asemenea, volum pentru culorile ulei. Se usuca pana la o pelicula rezistenta la fisuri, flexibila, dura si practic neingalbenita, care poate fi lacuita in mod normal.
Diferente intre Liquin Oleopasto si Liquin Impasto
Liquin Impasto este rigid, pastreaza texturi si miscari de pensula fara nicio nivelare vizibila. De asemenea, permite mai mult timp de amestecare, deoarece nu se usuca la fel de repede ca Oleopasto. Se usuca pana la un luciu uniform semi-lucius/satinat.
Liquin Oleopasto are o consistenta moale de gel, asa ca exista o anumita nivelare a urmelor de pensula si de cutit, pastreaza urmele, dar nu clare. Se usuca mai repede decat Impasto, astfel incat vopseaua se simte mai groasa. Uscarea mai rapida permite supravopsirea rapida. Se usuca pana la un finisaj semimat uniform.
Experimenteaza cu mediile de pictura pentru culori ulei si spune-ne aici, in comentarii, sau pe pagina noastra de Instagram care este preferatul tau si de ce. Mediile pentru pictura in culori ulei sunt esentiale pentru lucrari de arta impresionante.